mathildasvärld

har slutat

2010-03-06 @ 10:08:20

Nu är det helg igen och denna dag ska jag vara med älskade guve, vi ska till centrum och fixa lite saker.
jag har bestämt att jag ska sluta på fotbollen och börja på innebandy så just nu så letar jag ett bra lag. men eftersom jag inte tränat på länge så har jag i samband med det börjat äta mer godis. så jag behöver komma iform igen. så denna helg blir det pop corn och grönsaker med dip mmm en av mina favoriter. nepp jag ska hoppa in i duschen och när jag kommer hem så kommer ni kanske se vad jag har handlat :P


jag just nu!

Marhilda#

Permalink mitt tråkiga vardags prat. Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: rebecca

hah, det där är ju jag:D

2010-03-06 @ 20:02:28
URL: http://lovegreysanatomy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback