mathildasvärld

Min nya förebild

2010-03-08 @ 20:17:30

Mandy Sellars från England väger 127 kilo, men hela 95 kg är hennes ben. Hon lider av den ovanliga sjukdomen proteus syndrom, som brukar kallas för elefantsjukan, som gör att vissa kroppsdelar växer abnormt mycket. Det är en mycket ovanlig sjukdom. Bra några hundra i världen är drabbade. Mandy älskar att köra omkring i sin bil. Genom rutan ser hon ut som vem som helst. Men så fort hon kliver ur bilen så börjar folk stirra. Mandy menar att hon är unik. Det finns ingen annan i hela världen som är som hon, och det är hon stolt över.


läs detta så kanske ni förstår vrf hon är min förebild



mathilda#

Permalink mitt tråkiga vardags prat. Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna ♥

Men jag har ju bara en outfit per dag ;)

2010-03-08 @ 21:12:13
URL: http://redrosette.blogg.se/

Postat av: Felicia

:)

sv,.. haha ja men det förstod jag, men undrade om pappan fortf var med!!!! :)

2010-03-09 @ 12:26:17
URL: http://fjaelkis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback