mathildasvärld

Värdens bästa guve :)

2010-03-17 @ 16:07:42

idag så fiick jag en sak av värdens bästa guve :) 11 foton på bones och Erik Saade, jej och inte behöva betala något. men hon ksn inte vara säker det ligger säkert en tia i brevlådan imorgon:p ( om jag har pengar annars får väll jag söka i hela huset). och så fick jag tre mini mini mandariner.  hur söta som helst.
Snart så ska jag och guve bestäla fler såna för det var ass biligt 100 st foton för bara 30 kr.
hihihi jag saknar värkligen min tv :(



det är dom som är små inte att mina händer är gigantiska



11 st foton <33


// Mathilda#

Permalink mitt tråkiga vardags prat. Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecca

Du skulle bara våga lägga pengar i min brevlåda. Fast du e jju skyldig mig 10 kr;)

2010-03-17 @ 19:31:22
URL: http://lovegreysanatomy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback